FANDOM

Botch to postać znajdująca się w piosence w piątej grupie postaci (ostatniej), ale jego śmierć nie jest związana z pociągami, podobnie jak np. u Doofus.

Jego imię zostało ujawnione na stronie gdzie można było kupić pluszaka inspirowanego nim.

Wygląd Edytuj

Botch to postać, która posiada wiele otworów i z jego ciała wycieka krew. Przez większą część czasu spotykany jest z zamkniętymi oczami. Na głowie nosi czapkę z uszami łosia.

Film Edytuj

W teledysku Botch, nie mając żadnych otworów na ciele, jest uśmiechnięty. Niestety, nagle nieznajomy strzelec strzela do niego, tworząc dziury w ciele Botcha, prowadzące do zgonu.

Gra Edytuj

W grze, ciało Botch obserwujemy z małej odległości. Gracz musi zakrywać otwory palcami lub pechowiec zginie. Jeśli wygramy, Botch otworzy oczy i zakocha się w łosiu, który wyjdzie zza kurtyny.

CiekawostkiEdytuj

  • Zarówno Botch, jak i Mishap po śmierci upadają do tyłu. Co ciekawe, obie postaci mają wiele podobieństw do siebie. Obaj są zieloni i stoją w pierwszej linii podczas refrenu.
  • W klipie MIFF jako jedyny w 1 rzędzie nie posiada brwi.
  • Tak samo jak Stupe nosi czapkę.
  • Jego minigra została ułatwiona po wrześniu 2013.
  • Co bardzo proste do zobaczenia, Botch zakuchuje się w samicy łosia.
  • Jest jedną z postaci które pojawiły się na spotkaniu Tygodnia Bezpieczeństwa Krajowego.
  • W oryginale, miał pomarańczowe buty i jedną, wielką dziurę w brzuchu.
  • Występuje także w DWtD2 the Games, gdy wygramy jedną z minigierek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki